jaa...äre nå bra på tv ikväll?

hohohooh lina spelar gitarr o jag datorn som de oftast brukar va :'D  ska sova hos lina inatt. sofffffft haha :D
imorse gick va o la oss halv sex typ..eller ja juste de blir ju halv fem eftersom de 'r vintertid nu! :) wohOOO sova en timme extra! idag spenderade vi mest att bara slöa o kolla på film o sånt... ;D sen gick vi ner på stan en snabbis , jag köpte: leggings, puder, en borsten till den & en hårspray. allt var från H&M. :) & lin köpte också en hårspray därifrån.

vi har nu kollat på filip o fredrik o vet nu inte vad vi ska göra :) vi vill skratta..men de går inte.. för vi har sån FRUKTANSVÄRD tränings värk från i morse o på natten , asså hjälp seriöst hur kan man skratta så mke ? aja går inte att förklara för då kmr jag att tänka på alla fula bilder :'D <3  åh.nu sjunger lina o spear så fiiint ! :)   och jag ska läsa lite bloggar nu.



////////////////////////////daniella.



bilderna är från inatt
                                                                               
and linaaa! :D


Kommentarer
Postat av: julia

åååhå har ni blogg sötaste ungar :D

najs!

2009-10-26 @ 10:52:49
URL: http://fourpieces.blogg.se/
Postat av: mathilda

nämen sötisar! ^^ <33

2009-10-26 @ 13:54:46
Postat av: bella

söta :D<33

2009-10-26 @ 15:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0