kort måndag! :D

HEJSAN ALLA GLADA! & sura hihi :) 

idag äre ju måndag, och jag älskar måndagar när de gäller skolan :D hihi hade en kort mentorstid, sen åkte vi till ngn återvinnin, kallt som satan. sen tbx till skolan, haha stackars mathilda o bella som fick gå från återvinningen till skolan! x(<3  aja hursom helst så vare språk , hade diagnos i franska, gick rätt bra =)
sen vare lunch, usch äcklig mat :D sen vare raka vägen till helges m lina! var väldigt onödigt att åka dit :) vi hade inge ombyte med oss...hehe o sa de till erik o han ba: men ni kan väl göra nånting. så lina och jag sat oss vid datorn i typ 7 min, sen sa vi till erik: hejdå haha han ba: ah hejdå sköt om er x) hahahaha. sen hem till lina o vi har gjort masssur! :D hon spelar gitarr nu som vanligt...o jag dataar! haha .

jag slänger in ngn bild nu...haahhaa gammal bild nej då:D<3


PUSS & KRAM

P.S Hej :D<33333 /lina.




/ dddddddaniella & lite lina :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0