magen kurrar magen kurrar i sitt vackra bo....

det får bli en sne text nu (aa) :

& rubriken stämmer ! min mage kurrar som bara den :O  hahahha ja vet jag borde ju ta o äta nåt?! men jag tuggar på sånt gott tuggummi med ny smak :) hahaha då blir man mätt . not. har inte ätit nåt sen lunch vid halv tolv. aj då . eller jo en macka o kex o vatten :D
idag sluta vi runt .. hm tre vare nog? aja jag o hanna drog ner på stan o gick där till kvart i sju :D skapligt trött i benen! sen hem plugga lite granna o sen drog hon hem . :) o jag gjorde matte häftet själv UTAN HJÄLP! (yyy) haha bra gjort för att vara daniella möller.

nej nu ska jag ta och äta nånting ... ha de så bäääääst!


oh juste, skolan var skit tråkig utan bella , saknar dej! :(<3 du ska bli friiiiiiisk! (L)




/ PUSSAR OKRAMAR DANIELLLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0