TISDAG KVÄLL.....

nämen hallå där! :)


nu har jah suttit vid datorn o kollat på tv i typ tre timmar -.- haha :D aja mina ögon känns konstiga..och nu kollar jag på christine på kanal 5!
helt okej dag idag..hahha sista lektionen var bäst med bella på engelskan :'D haha mobilen o boken o ja... hahaha! iaf .. efter skolan åkte jag hem o åt en billys pan pizza! (Y) namnam.
hade träning sen, hade robby :) han e bäst så äre bara :D
sen hem o duscha o tog en macka och gjorde franska läxa, and here i am :D
& vad kan man nu hitta på en tisdag kväll?  jo ta o räkna ner hur många dagar de är till höstlovet..... de är bara 6 dagar ! :O o de kommer gå fort ju plus att de är helg i mellan . haha kul man kan ha  . . men nu ska jag gå o ta ett kex..om de inte blir tvåå elr tre eller fyra eller...nej de ska bara blir ETT kex (a)


vi som bloggar är dom på bilden . haha :D älskar er :)<3


CIAOOOOOOOO! <3


/D A N I E L L A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0