tugggummmi! :D

tjaaaaaaa allihopa! :) nu sitter jag i mitt rum med lina :D hon sitter o spelar gitarr nu , ;) ( hon e as duktig ! ) därför passar jag på att blogga :D<3

men men idagvare torsdag , en av dom segaste dagarna ! stackars mathila som är sjuk ... krya på dig!<3 
sen efter skolan var bella trött, så hon gick hem :)haha så de blev jag ida lina hanna o johanna som drog ner på stan o fikade (a) kladdkaka is the shiet säger jag bara! sen gick vi till godistajm och köpte en stor påse med tuggummi!  hihiihihih busigt.sen gick jag o lina hem...o nu sitter vi här :) och gör ingenting ,

och imorgon drar jag till göteborg kommer inte blogga nånting då ,men jag antar att mina två snyggingar kommer göra de! KOMMER SAKNA ER ! :'(

aja ... nu har jag sagt mittt :)  pussssss.


P.S JAG VILL HA EN SVART VINTERJACKA ! :( men hittar ingen som passarmig .. haha anteckna de . puss! :)


///Daniellapusseeeenn


Kommentarer
Postat av: bella

antar att dnaiella har lagt in de här, och gisssaaa om ja kommer sakna er båda imorn :''(((( mathilda sjuk && Daniella i göteborg :'o ebba inte heller där :(<333 sakna errr söööttissaaarr!!!!!!!!!!!!!

2009-10-08 @ 19:14:45
Postat av: bella ejen

inga komenterar biilden :'O vafaaaaaan gör jag???????????? oh va har ja på mej!!! KATAAAASTROOOF! ochochoch radera bilden förfaaan, snart gör ja de sj hahahha :'D<33

2009-10-09 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0