1 februari 2010

ny vecka, ny månad.
vilket betyder att de börjar närma sig sommar!!!
ne men nästan säger vi... ;)
idag hare vart skola !.. de gick väl fort tycker jag (a)
HK, ... ja vad ska man säga ? .. -.-
& & & idag äre paradise vilket jag måste se ! :) spännande ..
vem vinner? & vem försvinner? .. jadu .. de e frågan (AAAA)
SNART SKA JAG BAKA CHOKLAD BOLLAR!! =D MUUMMMMMSSSSS
älskar choklad bollar :))))) men just nu är jag mätt för har ätit tacos såå..
jag väntar en liten stund med chokladisarna :D
ååå jag e sugen på att gå på bio =DD äre bara jag elle? :o
jag vill gå i veckan .. :( faktiskt .
ne nu ska jag inte babbla nå mer .. elle a skriva nå mer :)
så hejjdå :*

pusselipusspuss!

(måste fixa nya bilder ..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0