Faaaaaaaarsaan

nämen TJENA! nerå men hejj :D
just nu sitter jag hemma hos in moster .. ska sova här ;>
aja somsagt vi va ju på bio på FARSAN den va brabra :D
ni som funderar på att se den.. De e ingenting att fundera på SESESE =DDDD
Efter bion så följde Bella&Daniella med mig till min moster för jag vågade inte gå själv i mörkret.. FEGIIS,men lixom vem vill gå själv i mörkret ? :oo ah men snällt att dom följde med :D <3 
nej men jag ska nog snart natta faktiskt :o ska förmodligen upp i tid imorron..
Jag har inte en aning om vad jag ska göra imorron, men de visar sig ;)

nej men nuu ska jag borsta gaddarna . Hörs imorron :)

PEACE
PEACE
PEACE





Kommentarer
Postat av: daniella

hihi deär lugnt lilla vän! (a) <3<3eller hur vem vill gå själv i mörkret..spec där äre ju läskigt :o<3 jag vill se filmen igen haha den var ju braaa :D

2010-02-28 @ 09:43:14
Postat av: mathilda

haha eller hur :oo <3 Ja jag oxå :D haha <33

2010-02-28 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0