FY I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

förlåt att jag laddar upp den här ondskefulla vidriga video. men jag vill att alla ska fatta hur hemskt alla djur har de. människan är ju förfan hemsk mot djur. jag hatar durplågeri. det en av det vidrigaste sakerna som finns i världen! stackars djur asså...alla dom var före oss på jorden! så kmr vi och tar typ över alla ...!
men jag vill bara en sista sak; köp snälla aldrig äkta päls! de är så här dom har fått lidit då..för att vi ska bära döda djur på oss...



visst vill man bara strypa människorna som gör de..?fyfan de vill jag..så himla gärna!!!!!!

/daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

uch uch... ja vågade inte titta... ja skulle fått ont i magen :( <<3<3<3

2010-02-28 @ 14:18:36
Postat av: emma

ÅÅÅÅHHHH FY FAN VILKA JÄVLA IDIOTER !!!!

ÅÅÅHHH DOM KUNNDE JU ÅTMINSTÅNDE SÖVA NER DJUREN (AVLIVA DOM) OM DOM ÄR TVUNGA ATT TA PÄLSEN !!! ETT DJUR SKA INTE BEHÖVA LIDA BARA FÖR ATT FOLK SKA GÅ RUNT MED PÄLS !

så himla hemskt asså! jag slutade kolla på den efter halva, vill inte se mer.. jävla kineser !

2010-02-28 @ 20:51:55
URL: http://emmavonperner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0