guud morning

jag gick upp i tid idag, första gången ? nää andra.
lite för tidigt :s så nu är ja klaar, oh är en halv timme kvar tills ja far till skolan -.-

aja

mitt hår har damp idag, vill inte alls lyda mej, kanske för att ja somna med BLÖTT HÅR igåår, va såå grymt trött så blev de så oh nu blev de skit lockigt, tur att plattång finns ibland , ele alltid då ;)

efter skolan mååste jag träna(rida) oh de tar så lång tid att ja inte hinner med nåt annat :/
samma sak imorn. tungt men nödvändigt.

de va nåt jag skulle säga men har somvänligt glömt det :((
aja, igår va de en kuulig dag :'') hopaps de blir lika ruuligt today ;)

ja har fortfarande ina gratis sms :s oh de dampar jag på!!

imorn äre idrott! :O daaamn!det gillar vi iinnttee! :(((((((

ja nu skrev ja mke om ointressanta saker i know, menmen ja blogga iaf :D

/bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0