haha typ dagen? X]

dagen har vart bra :o
bättre hade den vart om daniella vart med :( krya!<3 :)
men på matten vare ju skit kul xD hahah porträtt!!!! haha fina..

HAHAHA bilden längst åt vänster gjorde jag !! HAHAH porträtt på BELLA haha väldigt lik... NE verkligen inte HAHAHAH, & bilderna åt höger gjorde bella ! ahha porträtt på mig haha kolla häng stjärten!!!! :OOO hahah
- Jag: men jag har ju ingen röv? :o
- Bella: men du har ju ingen ens HAHA
- Jag: Hahah joho!!
- Bella: *rita* nurå?! xd :D hahaha!

sådär fick jag min stjärt. :D


va ju på öppet hus idag de va faktiskt kul :)
haha johanna och jag gjorde värsta fina bilden ju! :OO :D


fin va???? :''D

hade värsta oturen idag :(( typ "såga" mig i fingret :(((

haha de gjorde ont :( ..



mmmmathilda vill ha! :D (L)

aja hejdå de vart mke de här.. Xd

:*

/////// MATHILDAA

Kommentarer
Postat av: bella

gillar linnet längst åt höger, äre de från monki?:)<333

2010-02-03 @ 12:19:15
Postat av: bella

hahha du ser ut som en döskalle på bilden xD<333

2010-02-03 @ 12:19:58
Postat av: mathilda

aah de är den :D <333



hahah ja xD <333

2010-02-03 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0