hallåhallå..



hihi lite passande bild tyckte jag. ;>

jaa jätte intressant inlägg men ska berätta lite´om dagen , :D
onsdagar=skitsega dagar usch..den här dagen var värre än va den brukar vara! :'/ lina, de kmr ordna sig!(L)
efter skolan så tog jag cissi o ida bussen ner på stan :) jag göljde med ida in på gina, hon köpte en jätte söt sommarklänning typ, spets, så söt! :')
sen hem o käka mat, kolla top model sen ridning blablabla nu sitter jag här och imorn kanske min bärbara kommer funka! :d elr den ska funka , för annars för jag RÅDAMPPPPPP PÅ DEN! :@

nej nu ska jag kika bloggar mm. =D 

, oh juste, bara två dagar kvar i fängelset.. sen SPORTLOV fyfan vad skönt! :'D

ha'de gött!

/daniella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0