home sweet home,.

Nu är jag hemma (: dagen har vart super lär jag säga :D
Ebba&Jag sluta kl 11:45 ;) SLÅDE?! vavava..? haha nerå men..
de va hur härligt som helst :D vi åkte hem till henne & stekte hamburgare!!!
haha men de va gott de :) sen så gjorde vi massa.. aja kl halv 4 så va ja ju till frissan..
hm.. vad ska jag säga.. hon kunde ju inte färga mitt underhår å de där nere..
DÅ HADE DE GÅTT AV!!!!! :( & de vill jag inte.. åå hatar mitt hår !!!
svårt att förklara hur de blev men :) sen gick jag till moste & sen kom pappa & hämta mig.. å vi åkte hemmåt! till platsen som gud glömde.. KUBBO. ;o
nu vet jag inte vad jag ska göra.. kanske läsa 14 år till salu? den e ju superduper bra :D
läs den vettja ;D (a) ..
hör kanske av mig sen :) Puss hejj - ♥


en bild som väcker många minnen.. (L)



Kommentarer
Postat av: Ebba

Läs klart den nu x'D<3<3

2010-02-16 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0