kollar melodifestivalen..REPRIS!

japp,sitter o tuggar dom goda tuggummina sen igår :D ´mums! jaa filmen var ju skitbra igår! :) hemskt bara det där med hunden.. usch ;/
oj nu var det en läskigt gäng här på tv som ska sjunga :D
idag på förmiddan ska jag och pappa åka iväg och leta efter sånt här cellofan papper..? de låter konstigt men de är sånt här genomskinligt stelt papper som man sätter runt blombuketter o sånt :D nån, hottja till om ni vet vart  man kan köpa ;)
senare ska jag & lina åka slalom i hemlingby , asså deär så kuuul :D!

aja, nu ska jag fixa mig..btw jag vaknade 8 imorse?:o asså gud vad äre med mig, vill inte vakna så tidigt :(
jag vågar inte chansa på att lägga upp en bild för då brukar all text försvinna.. då blir man inte lite irriterad..

HA EN HÄRLIG DAG! :)

/d4n13lll4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0