praoaoaoaoao

prao idag igen de blire hela veckan uut,
bättre än skola :o tkr iaf jaaaag :)
kl 9 äre andra avenyn :) & de ska jag se :d
de e fett spännande jue :o

en sak till ebba haha x] :
visst borde liv snart säga att de inte kan vara hamsa
för han fick ju ingen stämpel! han gick ju bara in på festen,
men den som våldtog henne hade ju en stämpel på hanleden,
alltså jag tror de e marcus!

aja.. undra om jag ska göra en smootie..?
hm.. a de visar siig :)) huhu

nej men nu orkar jag ärligt inte skriva mer.. 


                                                               

Kommentarer
Postat av: Ebba

elr hur man såg ju att han inte fick nån stämpel så det kan inte vara han ;o<3

jag håller med dig det är marcus ;D<33

2010-02-10 @ 19:58:13
Postat av: mathilda

nej precis så de e marcus PNKTSLUT! :) <3 haha

2010-02-10 @ 20:49:05
Postat av: hanna

andra avenyn är så bra ! :D fett spännande nu ju:)<3

2010-02-15 @ 15:27:49
Postat av: mathilda,

till hanna; Jaa! :D eller hur (: <3

2010-02-15 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0