provar kläder..

pappa kom nyss hem med mina kläder :D
så nu har jag provat dom.. men jag är lite osäker.. :/
på båda faktiskt.. de e ju en slags t-shirt elle va man ska säga sen så äre ett par leggings.. svårt att bestämma om jag ska skicka tillbaka eller inte.. :/ får tänka på saken..

de gick inte att fånga kläderna på kort så de är som de är.
ni vet väl vilka kläder jag menar? :) hehe..

de är ju så att när man beställer så vet man ju aldrig hur det sitter eller hur det ser ut i verkligheten.. ;)

de här är kläderna jag snackar om ;)

 

PEACE.


Kommentarer
Postat av: daniella

åhh skitsnygga! :D passar säkert fint på dig hihi pussS:)<3<3

2010-02-26 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0