wallander på tv nu!:)

åh min mage..haha har ätit tårta, pappa hade köpt en, den var god kan jag lova! :)
iaf idag har jag varit med lina..vi har varit på godis tajm, sett en hockey match på nynäs, fast vi bara gick in där visste knappt vilka lag de var :D sen hos mig en snabbis..
och idag hade vi bestämt att åka skidor..så vi kom till hemlingby backen vid 6 tiden så är det helt tomt där! det var stängt :((( fan vad vi blev besvikna asså...men de hindrade inte oss från att åka skidor! vi gick upp för backen, typ fyra gånger..haha jobbigt värre, men de var så grymt härligt att åka då!
aja, när vi kom hem var vi helt slut, så vi tänkte gå till lidl och köpa godis. när vi kom dit var de såklart stängt!
haha åh..men vi gick till willys då :)

oj nu skrev jag rätt mkt här :o
nu är de spännande på tv :)
känns som de bara är jag och mathilda som bloggar, haha :D
bella kom tillbaka! :(<3


usch..gammal bild från förra året :D

nämen kolla vad jag hitta! :) en bild
på johanna & mathilda!

2009, v.9 exakt ett år sen :D

nu orkar jag inge mer..
/daniella


Kommentarer
Postat av: mathilda

nej men usch, tur att man inte såg mitt ansikte haha :D <33

2010-02-28 @ 22:49:08
Postat av: daniella

men sluta , du är ju fin på alla bilder ändå :o<3<3 :D

2010-03-01 @ 12:19:55
Postat av: J

Hahah , jag va lite blond där.

Men de där var typ när jag skulle på kör eller någonting sånt :)<3

2010-03-02 @ 08:27:43
URL: http://jagargrekpastan.blogg.se/
Postat av: daniella

haha jaa juste nu kommer jag ihåg de :D<3

2010-03-02 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0