yeaah sportlov finally! :D:D<3



jaaa sportislov :DDd
haha ska sporta varje dag! haha eller tjocka mig varje dag, de lät bättre :D
sitter o kollar på room raiders nu, jävla stört program egentligen men skitkul att se tkr jag. (A)
slutade 13:55, eller ja vi ska sluta då men de blev prick!!!-.- sportlovet började med att höra henriks tjat..men de var kul när alla skratta o ebba & jag kunde verkligen inte sluta skratta åt den fula filmen :D haha.
&ikväll äre let's dance,ska försöka se de, kan bli lite långsamt ibland eller vad tkr ni? men ska se när molly dansar! sen äre ju solsidan, de är ju skitbra! =)
&imorrn blire ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN BIO! :D::D känner mig så bio sugen nu alltså!!!:))))) 
jag vill också se farsan :o har bara sett trailern, den verkar kul :) men vi får väl se :D




     

looks like a friday night? :D


HA EN SUPERMYSIG FREDAG ALLA!

/DANIELLA.


Kommentarer
Postat av: Ebba

hahahhahahah hanns öra x'D<3<3

asså det gick inte och sluta skratta dom var så fula! ;D<333

2010-02-26 @ 19:51:52
Postat av: daniella

haha jaa, alldeles spetsigt x'D <3<3 haha :'D<333

2010-02-26 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0