14:49..sundayy.

hej , bloggade ingenting igår märkte jag men vi fick främmande , elr släkten kom för vi skulle fira nåra trevligt värre, med fika o allt! ^^
nej jah måste bara skriva de här..jag hörde nånting i vardagsrummet ..typ som om nån klev upp från en soffa eller nåt, också är jag hemma själv o usch! :|||| de händer så märkliga saker nuförtin..eller så äre min hjärna som har ballat ur !
aja, nu sitter jag och äter apelsin o banan i en skål. de är faktiskt riktigt gott! =D kom nyss hem från ikea..köpte en pall till mitt rum..heh. :)

nu blire lite pictures! :D

jo juste våran header blev ju skitsnygg, vem har gjort den ? :)

I TORSDAGS!



I FREDAGS!



I LÖRDAGS!



OCH IDAG!




Kommentarer
Postat av: bella

fucckkkuuuu daniella :O :''((((((((



nu frestade du ju mej med chocklad bollll :'(

:'D<33

2010-01-31 @ 18:26:04
Postat av: daniella

hahaha men ta o baka egna förfan :D(L)(L) eller nej de går inte för de där är ett alldeles speciellt recept ;)<33

2010-02-04 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0