ajj :( de gjorde ont

Aow! jag lekte med min hund åsså skulle jag ta hans leksak ur munnen på honom, då lixom när jag röck den ur munnen så skulle han ta tag i den igen å då råka han ta min hand istället :(( de gör verkligen jätteont fick ett märke som har svullna upp ;( AOW! men de e sånt som händer när man lekter med hundar! ;>
& imorron så ska jag ju somsagt till lager157 å de längtar jag till :'D
sen äre skola på måndag... suuckckckckckck :((
de gillar vi INTEE! ååå jag lyssnar på musik nu (som alltid) & de e världens finaste låt!!! :oo :'D
ska lägga upp den så får ni lyssna!! :*

så de här blir dagens låt för min del iaf :)
 


ÅÅÅ SÅ BRA(L)

har ingenting mer att säga nu tror jag :o
Såå.. Pusshej sålänge ;* :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0