bild bomb!

haha, sitter vid paulas dator nu som är såå mycke skönare än min dumma gamla dator! :( :) kollar runt på gamla bilder o hittade en skitsöt bild på elias haha :) ser ut som han har jättekorta fingrar haha! :D

hah, ett år sen hemma hos lina :)


jag o magnus , april -09 :D<3


hahah åh herregud haha jag bjuder verkligen på bilden! haha fyfan vad fult!!! haha mina ben o allt -.-
lina ser ut som en groda :D<3 april nångång förra året :)


olala :)


jag och johanna som påskkärringar på den gamla tiden! :d<3


två möss.. haha! saknar tiden lite då jag hade ett antal möss. :) dom är ju så söta o roliga. haha bella kmr du ihåg din mus vanessa? haha gråiga lurv bollen :)

orkar inte ladda upp nå fler, gör de nån annangång!

01:40


Kommentarer
Postat av: bella

VANESSA!!! :D :D :D, oh snussa bella som pissa på mej oh pippi som alltid bajsa -.- MINNEN! :D (L)<33

2010-01-03 @ 01:55:02
Postat av: johanna

haha gammal bild de där daniella :d <3



och ni har skit snygg header och sida! :)<3

2010-01-03 @ 10:57:07
URL: http://jjohannafranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa vilka minnen :D<3333



vi tackar o bockar johanna ;)<33 bella som har gjort headern så fin :D <3

2010-01-03 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0