dålig uppdatering av mig .. hehe

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
JÄVLA **************************
JAG HADE SKRIVIT VÄRSTA LÅNGT JUU!!
ALLT FÖRSVANNN!!!!!!! irriterande!!
Helvete.

kort sammanfattning..

Jaa, extremt dålig uppdatering av mig.
ska försöka ändra på de ;)
Sitter hos ebba & kollar på let's dance,
HAHAHAHA, WILLY I LET'S DANCE HAHAHA,
BÄÄST JU!!! XD ROOOMPAAA.
KLART BÄÄST!
tror vi ska se ghots wisperer sen :) de e braaa (yy)
imorron ska jag ner på stan å köpis osv..
köpa ett minneskort till kameran ska jag göra ! (h) :)
& kanske lite mer saker? :'D

nu orkar jag inte skriva nå mer för jag e skapligt sur nu när
allt försvann..

PUSSHEJ . ;*

/mmmm



Kommentarer
Postat av: daniella

åh jag håller med dig man blir så in i helvete ARG! :(<3 hihi :D<3333333

2010-01-08 @ 22:26:04
Postat av: mathilda

JAAAAAAAA! haha ^^ <333333

2010-01-09 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0