:>

Kom hem från morfar idag, har vart as kul där & få träffa mina småsyskon!!
så sällan jag träffar dom sötnosarna .. :( älskar dooom!! ♥
& imorron äre skola .. STOR SUCK.
missa köping idag.. måste se på tv4.se :) så de blir bra de (y
asså har ingenting att säga .. ;s såå..
ska nog slänga i mig ett äpple snart :)
och och och jag ska till frissan 16 februari :D
får väl se hur de blir ;> ., hooppas på de bästa! =D ;*
JAG vill åka till svärdsjö!! :( saknar alla .. kanske gör de nästnästa helg. (:
vi får väl seee (A) har ingenting mer att säga nu .. så hejdå så hörs vi ^^

& juste bella fin header (a) :D

Pusshej ♥

MEN DE E NÅ JÄVLA FEL PÅ BLOGG.SE SÅ JAG KAN INTE LADDA UPP NÅN BILD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0