hahaha, roligt!!

Haha, när ebba & jag & matte skulle gå hem elle jag skulle till ebba & matte skulle hem då saråm åt mig att ta en istapp från nå hus :o ah å då gjorde jag de , de va en ganska liten ;> sen så såg vi en ännu större, & den satt lixom lite längre in så jag va tvingen att gå i snön en bit, haha + att familjen va hemma.. aah å då när jag stog där & försökte bryta loss istappen så kom den loss tillslut åå den föll den på marken med dden stora änden som va så tung å tjock! de såg askul ut de låter inte kul men de vare!! xD för jag hade ingen chans att lyfta den stora saken!! men sen så måste ju dom som bodde där hört att ja bröt där för man hör ju igenom taket, ah så sen så tillslut fick jag uppden & herregud va tung den va å ebbe & matte kutar ivägen för en tjej kommer ut från huset så jag fick springa med den där stora saker i handen !!! ;O tillslut kom ja ikapp dom,...! !haha, & jag bärde den ända hem till ebba!!! puuuh!! herregud hahah :D kul vare asså!!!!! 
jag e asdålig på & förklara men aja :D kul som fan lär ja ju säga(L)
haha, 

BILDER KOMMER SEN NÄR EBBA SKICKAT DOM

har inge mer att säga förutom att min kamera e på lagning nu :)
brade (yy)

puuuusss!

 


Kommentarer
Postat av: Ebbaa

Asså går typ inte och förklara, men det var grymt kul ;D(L) hahahahhahahahahahhahah x'D och såcföljde tanten med hunden efter matte sen när vi svängt ;P

2010-01-26 @ 23:03:15
Postat av: mathilda

hahahaha nee de går inte xD hahaha <3

haha jaah ja hörde dee!! :oo hahaha

2010-01-26 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0