hos lina !

hhhhhallå där :D passar på att blogga nu , lina är nere o äter :) plus att mitt internet funkar inte längre på min bärbara o den e helt cp o jaa... -.- men ska försöka spara pengar till en ny!

jag o lina har vandrat runt på stan idag köpte ett linne o en t-shirt med text på från gina tricot o lina köpte en parfym som luktade jätte gott :D nu kom ville in i rummet , åh han e så härlig :D nosar så gulligt haha (a)
aja hursom helst sen var vi hemma hos mej en stund o sen åkt i hemlingbybacken :D gud så härligt de var!
haha o skrattanfall blev de ett antal gånger :'D de hade vi typ nyss också haha..

imorn blire lina imorn igen o vi ska åka bort nånstans sen ska hon sova hos mig :) najs! åh nu blev jag suge på typ deg bröd haha x)

aja, ha en grymt skön lördag :D


haha förra året :'D



haha lina ser helt..död ut :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0