ingen idrott imorron YES!

tack så mycke! :) ingen idrott imorron, de låter hur bra som helst.
men iställe ska vi sitta å kolla på nån afrikan elle ngt :s
som sjungen på sitt språåk ;oo vad jag hört iaf. men jaja dom kan ha fel? ;)
hehe, sov hos min syrra igår så jag uppdaterade ingenting ,
men nusååå! gud så skönt med helg imorron asså! :'D
är de bara jag elle?! :'D (aaaaaaaa) de tror ja inte .. ;>
& på söndag blire lager157 :) de blir skojjsigt (:
men jag vet inte vad jag ska hitta på imorron elle lördag elle ngt ;s
nånting hoppas jag väl på :) orkar inte sitta hemma den här helgen..
lyssnar iaf på musik nu :> kl 21:00 blire Made in sweden! de måste jag se :D

+ att jag va med ebba idag haha :)

slänger in en låt (;
lateroo,

gammal... men de går ;D haha





Kommentarer
Postat av: Ebba

du ska ju va med mig imorrn ;D<3

2010-01-21 @ 21:05:37
Postat av: mathilda

jajustja haha :D<3

2010-01-21 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0