jag gillar godis

Japp de gör jag!

jag sov hos min moster igår så jag kunde inte uppdatera

imorron drar jag till lager157! :'D längtaar!
hoppashoppashoppas att leggingsen finns dääär!! =DD
vi drar kl 10 o; vet itne riktigt vf så tidigt xd men aja bra derå,
då måste jag lägga mig tidigare än ja brukar iaf :o
så ja orkar upp..... hehe :))
idag äre Robinsson! ;'D de ska ja kika på :)
JUST NU sitter jag å lyssnar på musik!!! ^^,
blire bio nån gång i veckan då? xD hahah,
jagvilljagvilljagvill deee juu :(

Igår såg vi på nån uppvisning elle vare heter xd
haha, jadu vad ska man säga om den då? o:
den va väl tråkig men nån gång ibland vare väl kul asså...
svårt att förklara X)) JAJA,

orkar inte skriva nå mer nuuu BAJBAJJ!

;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0