kryddkrydd, dansdans, franskfransk

Heejj dagen har vart såå skön asså! :'D
vi gjorde nån veggisoppa på hemkunskapen :o
fast ska man kalla våran soppa för kryddsoppan?! :) elle ;)
heh , sen så gick typ alla till jalna som dansade ;o på nintendo wii!
HON&PERNILLA TÄVLA, ;) pernilla vann!! hahah
sen dansade alla på höhö... sen DANSADE JAG :OOOOO mot johanna
sen mot ebba ;) vann mot johanna men förlora mot ebba HaHa,,!
& idag har jag bytt från spanska till franska :oo
TAACK säger jag bara för de va verkligen på tiden..
hatar spanska & jag fattar 000000000000! förstår verkligen ingenting..-.-
så de känns bra :) men kommer få slita som ett jävla djur för att få ett betyg :s
aja.. så kan de va (: OH idag äre paradise hotel! =DD (y)
& mina kläder har inte kommit än...... Å jag blir helt jävla galen.. höhö -.-
ÅÅÅ jag har massa läxor att göra ! :(( engelska glosor imorron..
matteprov på onsdag osv osv......

ajj jag skärde mig på ett papper nyss! :( :o

nenu har jag babbla på för mke tycker jag.. så vi säger hejdå sålänge :)
pussen :*

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN.

suddiga men stå ut! dom e tagna med mobilkameran......&den suger.
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah du oxå skära dej på ett papper? :'D passa dej så du inte blivi smittad av min otur xD



har gjort illa handen 5 gåner nu, blivi magsjuk, oh gjort illa läppen, oh foten oh gick in i en vägg, allt de på 1,5 vecka :'D



2010-01-18 @ 22:24:41
Postat av: bella

OCH FÅTT ETT MYGGBETT!!

huuur lyyyckaaas jaaaag??!?!?!:O

finns de ens mygger nu

2010-01-18 @ 22:25:19
Postat av: mathilda

hahaha bellaa.. du lyckas fan med allt du.. haha Xdd

2010-01-18 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0