lager157.. ah där hittar man mycke!

aah jah va ju på lager157 idag.. men jag hitta INGENTING ;oo
helt sjukt enligt mig.. ååh tråkigttråkigt!!!
ja som trodde jag skulle hitta massor!
.. de va fan bah pappa som hitta ngt hahah,, :)
men sånt e liveeeeet! (a) de e ngt man får leva med haha.
men efter de drog vi till kupolen i borlänge :) där köpte jag en väska (A)
alltid något.. ;> haha asså gud jag skratta as mke åt pappa där.. herregud!
Jaja, imorron äre skola.. ngt man inte ser fram emot..
ajah sen blire stan med ebba :) (yy)
sen antaaagligen hem :o & idag äre I EN ANNAN DEL AV KÖPING!
kanon asså :D de måste man ju seee! hhaheheohohhahauhih :)
men orkar inte skriva mer nu så vi hörs sen puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0