mätt som en plätt!

har nyss käkat makaroner o korv ;) mums säger jag bara! haha de är aldrig fel att äta de :D
aja, skoldagen var blää seg som vanligt o blablabla.. matte omprovet gick sådär :/ gode gud att jag klarar de annars vet jag inte vad jag gör!:(
efterskolan blev de lina, sen hem o iväg på ridning, sen hem. undra om de är nå bra på tv ikväll?.., hmm.. de är väl 2 ½ men nu?:D hihi lovethat show aja ska hoppa, eller nej skutta in i duschen!


slänger in nåra bilder nu! =D


åkte längdskidor med lina i måndags sista lektionen ;)

haha kmr du ihåg de coola vattnet mathilda?:D o fiskarna i frysen :(


je t'aime , jag älskar dig på franska :D de är ett godis för er som inte
ser


haha en grymt intressant bild.. på hemkunskapen, också från i måndags :D
haha de blev mke kryddor i min bellas o mathildas gryta!


haha i skolan när vi leter efter johannas plutt till örhänget som
mathilda drog bort, elr hur de nu var :'D


i linas badrum, ><


ett chips.. haha :D

aja de var lite bilder ni fick se , Ha det så bra där ute! =)




Kommentarer
Postat av: mathilda

hahah vattnet vi som trodde de skulle bli förstört när vi skaka påren xd & fisken!! shit jag hållde på att spy! de stank som fan asså!!<333

2010-01-21 @ 16:28:54
Postat av: Anonym

haha jaa usch! x((((<3333

2010-01-23 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0