min C510 e tillbaks :D

japp.jag e glad har saknat min mobil nu , äntligen kan man skriva lite fortare :D (Y) anyway...
skoldagen var helt okej, gick lite tidigare från idrotten , skönt :) eller de var typ 20 min hahah men endå..
åkte till nå hälsovårdcentral o kollade på mina ärr..eftersom jag har tagit bort två födelsemärken -.- haha aja gick fort sen åkte jag pappa & paula till famor&farfar o tog en fika :D sen åkte vi vidare till köpis , paula gick in på köpis o jag o pappa på onoff. :) hihi ah men nu sitter jag här sörru vid paulas dator ;) men måste gå nu aja inte så intressant inlägg men ändå...! :D(Y) äntligen fredag också fyfan vad SKÖÖÖÖNT!

btw, kollar in en skitkul hemsida, :D haha personer som har skickat till fel person haha usch vad pinsamt alltså.. checka in!

 http://www.felsms.com/


Kommentarer
Postat av: bella

hahahah grymt kul sida X'D <3333

2010-01-15 @ 19:07:42
Postat av: daniella

haha eller hur x)<333 fyfan vad pinsamt :o<3333

2010-01-15 @ 20:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0