mr.bean på teven! :D

tjatja, man skriver ju så nu för tin , för chacha e ju ba såååå 2009!

haha ne jag skoja ba hellu på er alla :D min dag skriver jag kort om idag:

vakna
städa massa hemma
köpis med lina , hitta ingenting men var inte så shopp sugen..
bussen hem till mig
vi var hos mig o gjorde massa
hon åkte hem
jag kolla på afv

och nu sitter jag här :D haha vad konstigt de kändes att kortfatta sin dag ;)
men nu orkar jag inte skriva nå mer för jag missa ju mr.bean då !:( hihi o sen äre scary movie 2 mohaha (Y)
&juste imorn kanske min bärbara blir fixad! wihuuu duger iaf ett tag :D:D

HA EN UNDERBAR LÖRDAG ♥
& juste, bella krya på dig! :( tkr så synd om dig! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0