napandepia napandepia.-- pens away!!

haha de är säkert sådär man stavar de ;) haha har ingen aning om vad de är men jag & nåra till skratta så mkt åt låten i början , asså haha! :D
åh jag får damp! jag hatar verkligen skoldagar ... dom är skitsega + massa dryga tal på matten som man inte fattar nånting av? -.- irriterande tkr jag..jag hatar när man ska sluta sent o nä usch blä! :( + att jag får ännu mera damp när min data hos pappa inte funkar + att den här hos mamma e ... ja ni har väl hört de förr...!
men nu ska jag sluta klaga, tihi :) 
efter skolan gick jag hanna o malin på friskis&svettis :'D ska försöka göra de varje tisdag, :)

nu...datorar jag..elr msnar , men datorar var ju ett fint ord? ..ehm..


MEN NU SKA JAG DRA, KYSS I BAKEN !

ingen bild idag :( tråkigt jagvet. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0