snart äre robinson! =))))

hoho finns de nått smile på ditt face? :D
aha oj usch vad dåligt.. men iaf jag orkade inte rida idag..fick ont i huvet o blev jättetrött :( men nu mår jag lite bättre..
fyfan vad läxläsning suger alltså!!! :o usch! hehe men jag gjorde klart matte läxan iaf  :) efter blev jag hämtad o sprang in på h&m för jag skulle göra bella en tjänst, men pengarna täckte tyvärr inte.. :/
aja, nu slänger jag in lite bilder sen ska jag masa mig iväg till teven :D



haha jag o lina tog massa kort på de här mästervärket. erkänn bella att bilderna blev cool ? :D


jag hanna o malin gick till donken o tog glass bullar o muffins.. direkt
efter träningen :O men de är ju så gott att man bara vill sjunka ner i burken..
fast oj vad kallt de borde bli
Mc flurry , my love! (L)



hela gänget på väg till hemköp (;


och så bjuder jag på en bild på mig själv x)

de var allt..ha de så bra !:)♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah den bilden är äcklig :'D macka oh mer dricka, blä, oh ni som knäpper kort på allt allt allt!! xD



men asså hemköp bilden!!:O men är tjockast? :O JAG! :D:Dmenmen:)

2010-01-27 @ 20:54:27
Postat av: bella

FETFETFETFETFETASSSTE JAAAAG!!!!!!!!!!!!:O

2010-01-27 @ 21:09:47
Postat av: johanna

Men tjena, vare lång ben eller ? :')

hahahahhaha , :D <3

2010-01-30 @ 21:43:34
Postat av: bella

du mena mej va? :''DD

2010-01-31 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0