söndag kväll... *

hallå där köp blåbär matilda rusade nyss hem, :) hon kom förbi en sväng men de var inte länge..vi läste massa tidningar o åt en kaka :D sista gången jag fick känna något så sött o gott på länge.. :[ byebye godsaker !
men annars idag har de inte hänt så mke, elr jag gick ut o tog en promenad helt själv i kylan i 40 min typ. rensade mina tankar lite haha nej men de var skönt att få vara ute :D
imorn äre måndag då nice nej höhö va usch vad skriver jag nu men nej vi slutar tidigt snaark eller jag menar de är ju braaaaa!!!(Y)(Y) ska ner på stan med hanna o kika lite sen vet jag inte...

ingen bild idag , tråkigt jag vet men orkar inte ta nån skitbild från google =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0