supersnabbdator var dagens rubrik!

och jag har såå rätt. har ny data hos mamma nu :D yes! eller de är ju allas men asså den segar inte ett dugg! hur skönt som helst säger jag bara! :)
hehe har inte så mkt att skriva om idag förutom skola, sen hem till mamma vid 5 tiden sen drog jag ut med matilda :) vi gick till ica & köpte riskakor :D mums haha med nån pizza smak..
nu sitter jag här med hörlurar på (((; najs. nej. hah men de är såna här man har på träslöjdar xD känner mig nördig haha , tur att ingen kan se mej då (a)

& IMORGON ÄRE FREDAG!!!!!!!! :D:D;D:D herregud vad skönt säger jagbara! ska som sagt på nån konsert sen slutar vi vid 2 o då ska jag o bella ta hål i öronen! :S iiih... får väl se hur de går :)

nu blire tv i think..skönt inga läxor ikväll! :D
tänkte köra hiss o diss men de får bli imorron ist ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0