tjohO svenska nu va..? O.o

bella har ett myggbett på benet stackarn :( haha
sitter i skolan nu då , har svenska, suck haha men de är rätt bra nu för vi får ha datorer!!!(Y) och jobbar man mke då? svar: NEJ :D men man måste väl ändå försöka...ska skriva om nån debatt.(?)
snart äre lunch hjäälp jag e hur hungrig som helst! :O efter skolan ska jag hem till mamma o typ inte göra nåt.. jo läxor o plugga till omprov i matte -.-
nu sitter bella o läser felsms.com haha :D

HEJRÅÅÅÅÅ!
juste mathilda krya på dig om du nu e sjuk :(<3



nöff nöff på er


Kommentarer
Postat av: mathilda

tack<3

jag ska komma imorron har jag bestämmt!

vill inte va hemma längre.. haha första dan..

eredan jobbigt x) :(

2010-01-19 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0