tobleronE.


aaoo toblerone är oemotståndligt gott! sitter o tjockar i mig de nu vid datorn hehe men vadå de är ju fredag? :) men jag ska sluta äta godis från o med nästa vecka. kmr inte klara de men ska försöka :) ska säga farväl till godis i helgen genom att äta mkt! :D hihi.
skola vare idag då tråkigt men kul att träffa alla :) haha mke skratt vare också! :'D haha
bella på so:n hahaha! papperena blev ju vackra!


(bilderna är från jullovet o idag!)



himlen på torget!


inne på intersport!
syns inte på bilden kanske men den va skitstor! haha gick ner
till knäna :)




haha oj vad vackert x) på natten när lina sov över hos mig..


oj heh suddig..

de var allt, får väl se om jag bloggar nåt i helgen. är hos mamma då o datorn där är 10000 år gammal!

HA DE BRA!


Kommentarer
Postat av: bella

ahhaah min mobil oh bilden på mitt sår på fingret i slutet xDD<3

2010-01-08 @ 15:48:51
Postat av: daniella

haha jaa xD :D:D<333 stackare haha ditt lilla finger , du hade otur idag verkligen ;( ;) <3

2010-01-08 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0