trött som en sten..

känner mig ganska så mätt nu efter tårta o kakor :D mammas kille urban fyller nämligen år idag , grattis! :D haha har fått lite främmande , eller a de var för tre timmar sen. :) snart ska jag vara med mathilda o mia , undra vad vi hittar på. åh jag e skittrött somnade typ halv fyra och blev väckt vid nio av att elias rusa in i rummet -.- suck.. haha men ikväll låser jag dörren så INGEN kmr in! mohahaha.. usch snart äre fredag vilket innebär en skoldag så jävla onödig dag! idrott o hela skiten kan dom inte vara lite snälla första dan? :o nepp tydligen inte... blää aja de blir ju helg sen :)

juste hanna har namnsdag idag grattis :)<3

juste på torsdag blire kanske bio då med bella o mathilda o kanske nåra fler?:D hoppas! e riktig biosugen med massa popcorn!


Kommentarer
Postat av: mathilda

grattis till urban! :D

& till hanna hehe ^^



Jag vill gärna gå på bio ;))

<33333

2010-01-05 @ 16:48:36
Postat av: daniella

haha jaa :D<333



yeahyeah ska bli tkr jag! :D<3<3<3

2010-01-05 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0