fortfarande sjuk!!!!

gud vilken dålig uppdate:o
kan man va sämre?
aja iaf så är ja fortfarande sjuk, skit onte i öronen, halsen oh mer. tror ja har feber oxå .
ikv tror ja dom vi ska åka med till turkiet kmr hem till oss, vi ska nog boka resa tror ja ;)
de blir nog de ända jag gör idag :( mår ju piss oh måste verkligen bli frisk för jag HATAR ATT VA SJUK!såååtråkigt! så sen på söndan iafska jag nog till stan :') ska köpa litegrejer, sen på kvällen fyller min kusin år, så ska dit oh fira honom :)
så tråkig blir min helg :) men vill verkligen försöka bli frisk! + att ja redan låg super efter i många ämnen in tha school oh nu ligger ja ju hur mke efter som hellst :/ faan! de e så illa att eng läraren rekomendera sommarskola till mej :'s
/BELLLAA!

Kommentarer
Postat av: daniella

nä stackare! :'( usch de suger ju att va sjuk! :o du måste va frisk till nästa vecka!:D

2010-03-20 @ 10:56:10
Postat av: daniella

<3333 :)

2010-03-20 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0