helt slut var det rätta ordet!

nu är jag hemma ! Fast det var för en timme sen men ändå.
jag och lina har varit i kungsberget idag från 11 till 4! det har varit en skit härlig dag bara åkt slalom hela dan!:) det är så härligt! :DDD älskar det! iaf.. nu är det skönt att sitta i soffan med en filt och kolla på tv :) vi var så grymt trötta på slutet när vi åkte buss och stod ute och frös..usch.. ><
nu är det room raiders, det är kul de haha. snart blire sån här god korv och potatis mums sen ska jag käka godis fyfan vad gott! så grymt sockersugen.. hehe. juste, anteckna att det är DESPERATE HOUSEWIFES 21:00!
forsättning sen planet kraschade på gården där.. åh de är så bra love love love! :DDDD
nu ska jag lägga in nåra bilder efter vår härliga dag! :)))))





haha vackra bilder..
jaa nu börjar X-effect :'D

/Daniella. X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0