klurar på nåt knäppt...

..fast jag vet inte vad jag klurar på! hehe :D aj fick ont i magen åt nyss korv och potatis..suck åt ju korv med mos i skolan idag. men man har ju tur att man får mat iaf, hehe.
IKVÄLL ÄR DET DESPERATE HOUSEWIFES!:D:D:D åh älskar det! anteckna. :)
tror vi inte hade omprov imorn..hoppas inte :O men silje sa ju ingenting så .. haha gud vad´våran engelska grupp suger :D fast man slipper ju jobba !:)(Y)
nu ska jag sitta o läsa lite bloggar o så. Jag kan inte komma in på msn o de suger! :((N)
hihi.
PUSS & KRAM, OCH GÅ OCH TA ETT BAD :D
oj de rimmade ju verkligen. men de finns inget som rimmar på kram? :o eller jag orkar inte tänka på de nu haha hejdå ha de bra !
/daniella.


haha tråkig bild eller vadå?
fast den är ju fin ioförsig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0