längelängelängelängelänge sen nu!!

sant!
de va enormt längesen jag blogade här :D
men nu gör ja de så får bli ett långt inlägg =)

idag vakna ja runt halv 8????! pappas fel för han dammsög nere oh dunka musik -.-
aja iaf så hade ja inge för mej så följde med papa oh margaret tiiill ockelbo, dom skulle på ockelbo marknad:/
MEN, ja skulle få åka till valbo efteråt som tack att ja följde med ;) oh ja åkte som ja vakna, hähä! ruffsig i håret oh hade inte mke smink hele, men asså ingen bryr se ju hur ja ser ut,  ele?:D

jag fick vantar av margaret:D härliga va dom (a) sen åkte vi til valbo oh ja buya 2 armband oh pappa köpte en klocka till mej ;) för at han fick en kram så köpte han den :D yes!!
sne vare hem liten kortis på 5min??
oh sen åka till skutskär :) träna med pollen då! nu kom ja nyss hem oh sitter här :) väntar på lilla danne ska ringa mej^^
här är armbanden oh klockan :)[klicka?]

andra armbandet är mke finare på, lite svårt oh visa när de bara liggeer:')

slänger in en bild sen igår oxå :) däääääääämp bild men somsagt bryr vell ingen sen om mitt utseende så :)
hahahahah! ja gör nå konstigt med läppen men whatever
:']





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0