lördag!

vaknade runt 6 idag och somnade sen om & vaknade 9 .. -.- skulle kunna sova nu men jag vill inte :D
skönt väder ute iaf! solen lyser ju o de är inte så kallt ute , nice de tkr jag :DDD
idag kanske jag åker in till gävle senare o träffar lina annars stannar jag här hos mamma o bara tare lugnt..
har ingenting spec att skriva just nu , kanske tar en liten bloggpaus. 
eller inte , vi får väl se skriver väl när de finns nå vetttigt att skriva om :)  
& nästa vecka ska jag köpa lila converse .. sen senare gråa :D
känner verkligen för att shoppa vårsaker nästa vecka :D jacka, brillor, linnen jaa lite sånt där.

                                         vad väljer ni? :)
eller  

jag väljer helt klart ananas!

HA DET BRA
//DANIELLA


Kommentarer
Postat av: bellaa

melon väljer jag =D fast jag gillar varken melon ele annanas speciellt mke menmen =D<3

2010-03-20 @ 17:56:05
URL: http://belllaaskoglund.blogg.se/
Postat av: daniella

hihi men men okej :D<3 bra att du valde nånting ;)<3

2010-03-22 @ 20:48:43
Postat av: Lina :D

ja tar lugnt annananannas :D <3333

2010-03-23 @ 08:24:02
Postat av: lollob

melon på sommar är ju bäst!

men annanas är ju så gott!!!!:

2010-03-25 @ 14:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0