stockholm 26e :DD

jag är super glad för att jag ska till stockholm den 26e :D hela helgen! oh så himla kul skare bli :D ska dit me min kusin, :)
jaja nu är jag iaf hemma, har sovit hos min mormor inatt, gårdagen va ju kul HAHA, era jävla spektakel!!!!
jäkla galning xd, OCH
Fullis - "jänter,.. vet ni när bussen går? .. jag hittar den inte.."
Vi - öh.. nej.. eller de står en buss där borta :o
Fullis - *går dit å kollar* de e inte den bussen!!
Vi - SPRIING!!

haha helt sjukt, jävla fullgubbe!

aja men vi ses&hörs kanske senare ;)
PUSS :*


skulle vilja beställa.. men jag ska spara pengar tills jag åker till stockholm :o
så de får vänta ;)


Kommentarer
Postat av: Ebbaa

åhhhhhhhhhhhhh!<3

då kan du gå på monki!

vill också!

men jag ska dit innan sommarn typ april har

jag bästemmt! ;DDDDD<3

2010-03-14 @ 19:57:15
URL: http://ebbbbanormark.blogg.se/
Postat av: mathilda

haha jaaappp!!! :'DDDD

aha ja gör så du :))

<33

2010-03-14 @ 21:08:50
Postat av: bella

MOOONKIIIIIII=D<333333

2010-03-15 @ 20:47:17
URL: http://belllaaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0